prikaz prve stranice dokumenta Usporedba projektiranja klasičnim pristupom i opservacijskom metodom na primjeru projekta osiguranja građevne jame KBC Rijeka
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Usporedba projektiranja klasičnim pristupom i opservacijskom metodom na primjeru projekta osiguranja građevne jame KBC Rijeka

Gašparić, Lucija
Sveučilište u Rijeci
Građevinski fakultet

Citirajte ovaj rad

Gašparić, L. (2020). Usporedba projektiranja klasičnim pristupom i opservacijskom metodom na primjeru projekta osiguranja građevne jame KBC Rijeka (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:157:814983

Gašparić, Lucija. "Usporedba projektiranja klasičnim pristupom i opservacijskom metodom na primjeru projekta osiguranja građevne jame KBC Rijeka." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Građevinski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:157:814983

Gašparić, Lucija. "Usporedba projektiranja klasičnim pristupom i opservacijskom metodom na primjeru projekta osiguranja građevne jame KBC Rijeka." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Građevinski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:157:814983

Gašparić, L. (2020). 'Usporedba projektiranja klasičnim pristupom i opservacijskom metodom na primjeru projekta osiguranja građevne jame KBC Rijeka', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Građevinski fakultet, citirano: 01.03.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:157:814983

Gašparić L. Usporedba projektiranja klasičnim pristupom i opservacijskom metodom na primjeru projekta osiguranja građevne jame KBC Rijeka [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Građevinski fakultet; 2020 [pristupljeno 01.03.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:157:814983

L. Gašparić, "Usporedba projektiranja klasičnim pristupom i opservacijskom metodom na primjeru projekta osiguranja građevne jame KBC Rijeka", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Građevinski fakultet, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:157:814983

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.